.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاثیر مصرف كيوي در سلامت مجاري تنفسي

يك متخصص تغذيه گفت: ويتامين C موجود در كيوي در حفاظت از بدن عليه راديكال‌هاي آزاد و بهبود سلامتي نقش دارد و مصرف كيوي براي سلامت مجاري تنفسي مفيد است.

سارا عابديني افزود: كيوي ميوه‌اي سرشار از ويتامين‌ها، فلاونوئيدها و مواد معدني است مخصوصاً حاوي مقادير زيادي ويتامين C و پتاسيم و بتا كاروتن است.

وي گفت: مصرف كيوي براي سلامت مجاري تنفسي مفيد است. كيوي حاوي مقادير قابل توجهي ويتامين‌هاي A ،E ، C است.

اين متخصص تغذيه و رژيم درماني كلينيك نوانديشان تغذيه افزود: ويتامين C آنتي اكسيداني محلول در آب است كه نقش آن در حفاظت از بدن عليه راديكال‌هاي آزاد و بهبود سلامتي در افرادي كه به طور منظم آن را دريافت مي‌كنند. ضد انواع بيماري‌ها از قلبي عروقي و سرطان‌ها و چاقي به اثبات رسيده است.

عابديني گفت: ويتامين E هم اثراتي مشابه با ويتامين C دارد كه يك ويتامين محلول در آب است. كيوي دارای مقادير قابل توجهي از اين ويتامين‌ها است و بنابراين در برابر آسيب‌هاي ناشي از راديكال‌هاي آزاد بدن مارا محافظت مي‌كند.

وي افزود: اثرات كيوي روي سلامت مجاري تنفسي فقط محدود به وجود ويتامين C و پتاسيم موجود در آن نيست بلكه كيوي حاوي مواد مفيد ديگري هم هست كه هنوز به طور كامل شناخته نشده اند، اما اين مواد خيلي شبيه به فلاونوئيدها هستند كه به حفاظت از سلول‌ها در برابر آسيب‌هاي اكسيداتيو و DNA در برابر آسيب و جهش كمك مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.